Salam admin hident profile sy..

Sy xtaw nk luah kt sape ..sy bru kahwen 2 bulan..kami berjauhan.. bulan petama saya kawen dia balik jumpe sy..jumpe dalam 5 hari je.. tu pun sempat dia marah tahap maki maki sy.. sedih sangat rase.. bile dalam fon tak pernah nak sweet apatah lagi jumpe mmg xpenah sweet langsung.. saya nak cite kat family masalah saya tak boleh.. sebab tu pilihan hati saya.. family saya akan cakap itu kaw yang pilih mak tak paksa.. saya tinggal dengan mak ayah saya disini.. dan dia berat hati nak bawak saya tinggal sekali..nafkah saya kat sini pun tak bagi bulan ni nak mintak saya malu.. kalau kami wasap lama ckit ending je mesti gaduh..kesnye saya salah taip jer.tapi kalau die salah taip saya masih boleh hehe gelak dan tak kesah.kalau bercakap telefon ending saya akan nangis. Sebab dalam telefon pun die akan marah saya jugak.. belum pun kami tinggal sekali 2 bulan kawen marah tu mainan je bagi die.. saya sedih sangat.. tiap2 malam mengenang nasib.. mohon bagi semangat untuk saya teruskan hubungan ni..mak ayah saya dah suruh ikut suami tapi suami keberatan nak bawak saya.. disini saya kerja dan wat dropship untuk tampung kereta dan makan minum saya sendiri. Kalau saya ikut die saya akan berhenti kije..dropship tak laris sangat..alasan dia tak nak bawa saya tak mampu..saya ada dengar juga sedara sedara cakap suami saya macam garang .takkan saya nak mengaku ye suami saya memang garang.. dia cakap kalau tinggal sekali kami akan gaduh jugak.. itu saya takot..tapi mak ayah saya suruh pergi tinggal dengan suami..saya serba salah..sebab dia pernah cakap kalau tak da kerja jangan datang tempat dia..macam mana saya nak cari kalau p tempat dia pun dia tak bagi .suruh dia cari pun dia tak cari..terima kasih.. admin..

0 comments :

Post a Comment

 
Top